Buzzador-paket



För en gångs skull blir det ett helt icke-matrelaterat inlägg.
Återigen har jag fått hem ett paket med prylar från Buzzador. För er som inte vet vad Buzzador är för något så är det en portal där man som medlem och ivrig konsument kan få chansen att prova nya produkter lite då och då - helt gratis (och nej, det är ingen reklam- eller gratissajt).
Erbjudanden om produktproverna får man baserat på sin användarprofil, och man ska "buzza" med sina vänner eller via sin blogg om produkterna, vilket är precis vad jag gör nu!
Riktigt lustigt tycker jag det är att jag sällan får prova mat- eller köksprodukter, men man ska väl inte klaga.

Den här gången var det ACO:s Cliniderm för nordiskt klimat som skulle testas. En serie hudvårdsprodukter som är speciellt utvecklad för att tampas med de påfrestningar som huden utsätts för av väder och vind. Milda och fina produkter som känns bra på huden och luktar gott! Ett extra plus för att förpackningarna känns fina och påkostade - precis om lite dyrare märken!

Och för er som vill ha chansen att testa produkterna kommer jag tävla ut 4 små kit med prover till er, så håll utkik här!